سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ

درباره سايت

چه دعایی کنمـت بهتر از این / که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۱

همجنس بازان وهّابی !!! + عکس

 فتنه وهابیت!

منطقه «سوفران» پاریس، در 23 آبان سال 1391 شاهد نخستین مراسم ازدواج بین دو همجنس‌باز وهابی بود و آن‌گونه که گفته شده، این عقد ازدواج براساس سنت و آیین وهابیت برگزار شده است.
تاکنون اعلام نشده که کدام عاقدی حاضر به جاری‌کردن صیغه عقد برای این دو همجنس‌باز وهابی شده است و البته برخی رسانه‌های از "محسن هندریکس" به عنوان عاقد نام برده‌اند.
اما آنچه مورد تأکید قرار گرفته آن است که این دو زوج که شیفته یکدیگر شده‌اند یکی وهابی و دیگری سلفی بوده‌اند و ازدواجی را برای خود برگزیده‌اند که در نوع خود در فرانسه نخستین به شمار می‌آید.

در این جشن عقدکنان، یکی از مسیحیان شرکت‌کننده و نیز یک یهودی حاضر، برای این زوج همجنس‌باز وهابی به قرائت دعای خیر و طلب برکت از کتاب‌های ادعیه خود کردند.
این درحالی است که پیش‌تر ازدواج همجنس‌بازان منتسب به دین اسلام، تنها در آفریقای جنوبی صورت می‌گرفت و این ازدواج هم به صورت ازدواج‌های مدنی و جمعی انجام می‌شده که ریاست آن را «محسن هندریکس» برعهده داشته است.
آقای "لودویگ محمد زاهد"یکی از طرفین در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی فرانسه گفت که امام جماعت یکی از مساجد مناطق پیرامون پاریس که خواست نامش فاش نشود، صیغه عقد این دو همجنس‌باز را جاری کرد.


 لودویگ محمد زاهد (عروس) در این مصاحبه اعلام کرد: «قصد ما از اجرای این مراسم ازدواج، این بود که باعث یک تحول و حرکت رو به جلو برای انجام گفت‌وگو و اتحاد تمدن‌ها، فرهنگ‌ها و ادیان مختلف دنیا باشیم. ما در سال 2006 میلادی در کشور آفریقای جنوبی ازدواج کرده بودیم اما کشور فرانسه، ازدواج همجنس‌گرایان را به رسمیت نمی‌شناسد و من امیدوارم که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، با پیروزی جناح چپ، شاهد رسمیت‌یافتن همجنس‌بازی در فرانسه باشیم.


محسن هندریکس، عاقد سلفی

وی افزود: «اکنون تنها در کشور الجزایر برای چنین جرمی، دو سال زندان می‌برند و البته در هفت کشور مسلمان دیگر، حتی محکومیت به مرگ نیز دیده می‌شود. من دلم می‌خواهد که این تابو را به طریقی بشکنم و البته شرایط مساعد برای این کار فراهم است اما همه باید به ارزش و بهای این قضیه، باور داشته باشند!»

عروس که بنیان گذار انجمن "اچ.ام.2.اف" در کشور فرانسه است هم‌اکنون در حال آماده‌سازی رساله دکتری خود با موضوع «همجنس‌بازی و اسلام» است!

 بسیاری از مفتی‌های وهابی و سلفی، عمل شنیع و حرام "لواط" را حلال می‌پندارند که صدور این احکام از سوی مفتیان وهابی طی سال‌های اخیر با اعتراض بسیاری از اهل سنت مواجه شده است.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی