سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۲:۰۹ ب.ظ

درباره سايت

چه دعایی کنمـت بهتر از این / که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۴

یه فرصـت !

 نــاگفته ها!

 


تا حالا فکر کردید که یه آدم معمولی چقدر میتونه به خدا نزدیک بشه ؟؟

خیلی زیاد ...

این یه حرف ناگفته است که مردم ما فکر میکنن که غیر ممکنه ...

مثلا شاید فکر کنید که :بابا این چه حرفیه که میزنی مگر ما میتونیم ؟؟؟ اگر هم بخوایم باید از خیلی چیزها تو دنیا بزنیم تا یکم به خدا نزدیک بشیم.

من میگم که این یه کار آسونه. چه بسا که خیل عظیمی از عرفا و بزرگان ما هم با همچین تمریناتی به مقامات بالایی رسیدن.

من اینجا میخوام که یکی از اون تمرین ها رو که خیلی هم سفارش شده بگم...

مثلا چی میشه که شما وقتی توی تاکسی هستی به جای اینکه در و دیوار رو نگاه کنی صلوات بفرستی یا یه ذکر خدا رو بگی ؟؟؟

شاید بعضی ها خرده بگیرن. بگن که یه وقتی ریا میشه و مردم عام میگن که این چه آدم خشک مقدسیه و از این جور گیرها که میدن دیگه ...

من یه جواب خوب دارم براشون.

حالا میگی که صلوات یا اذکار دیگه ریا میشه؟؟ ولی شما دوست عزیز تا به حال به ذکر لا اله الا الله توجه کردید ؟؟

این ذکر یه ویژگی خاص داره و اون اینه که بدون دهن باز کردن هم میشه گفتش..

فقط یه بار امتحان کنید..

 

به خدا نزدیک شدن سخت نیست ... نیست ...


نظرات (۴)

  1. راستی کدوم یکی از وبلاگ هات و لینک کنم؟؟؟
    اصن میخوای هردو رو لینک کنم فقط اسم های مورد نظرت و بگو که هر دوش با یه اسم لینک نشه بهتره؟
    موافق تبادل لوگو هم بودی خبرم کن
    موفق باشی
  2. سلام
    داش مال خودته اصن قابل نداره

    وب اصلیت که خوب بود و جالب حرف ها ی قشنگی توش نوشته بودی و به طور کلی نو جدید بود از یه زاویه و نگاه دیگه به مطالب نگاه کرده بودی
    استفاده کردم
    وب جدیدت هم مطالب اش عین قبلی با همون کیفیت بود با این تفاوت که  بیشتر باید روش کار کنی
    البته با توجه به اینکه فعلا امکان مهاجرت از لوکس بلاگ به اینجا فراهم نیست بهتره این کاری نکنی که خیلی ضربه می خوری
    امیدوارم وفق باشی
    شاد باشی:)
    یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی