سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰ ق.ظ

درباره سايت

چه دعایی کنمـت بهتر از این / که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۲

نا امیدی !

 نــاگفته ها!



بحـــث بسیار مهم  نــا امیـــدی


بعضی ها می گن که ما گناهانی انجام دادیم انقدر بزرگه که خدا عمراً ببخشه!


جواب این افراد که انشاالله کم هم هستند اینه که گناه شما بزرگتره یا (نعوذً بالله) خدا؟؟؟

مسلّماً جواب اینه که خدا بزرگتره!پس خدا گناه رو هر چقدر هم بزرگ باشه به راحتی می بخشه و توی دریای رحمتش غرق می کنه. می دونید مثل چی میمونه؟؟ حاج آقای فرحزاد که حتما ایشون رو توی برنامه ی سمت خدا دیدید به طور خصوصی برای خودم میگفتن این مثال رو. میگفتند: فکر کن مثلا یه آدمی بیاد مجموعه ای از نجس ها رو ببره دم دریا و بگه که : آهای مردم من میخوام کل دریا رو نجس کنم !!!!!!!! همه بهش میخندن غیر اینه؟!

آیا با اون آب کم دریا نجس می شه؟؟ قطعا نه!!!

حالا جالب و عجیب اینه که خــدای مهربونمون توی قرآن گفته که اگر گناهکاری توبه ی واقعی بکنه خدا همه ی گناهانی که در طول عمرش کرده رو تبدیل به ثواب می کنه!!!

آخه از این بهتر می خوایم؟؟؟؟؟؟

توی یه جای دیگه یه بیان فوق العاده شیوا و دلنشین گفته که :

قُل لِعِبادیَ الَّذینَ ظَلَموا اَنفُسَهُم لا تَقنَطوا مِن رَحمَةِ الله...

(ای پیامبر) به بندگان من (مخصوصا) کسانی که به خودشان = به سبب گناه = ظلم کرده اند بگو: (هرگـــــز) از رحمت خدا نا امید نشوید ...

این آیه اوج عشق خدا به بندش رو میرسونه. فکرش رو بکنید خدا میگه به گناهکاراشون (مثل من) بگو که هیچ وقت از رحمت من نا امید نشن و به سمتم برگردن...

خب حالا نشونه ی این که بفهمیم خدا بخشیده یا نه اینه که آدم یه حالت پشیمونی درونش احساس می کنه. بعد هم اگر دیگه اون گناهان رو انجام نداد بدونه که اونجاست که خدا اون گناهان رو تبدیل به حسنه کرده.

پس میبینیم که چه راحت می تونیم گناهانی رو که انجام دادیم رو - که مطمئنا کم هم نیست- تبدیل به ثواب بکنیم. فقـــــط کافیه که بخواهیم !!!

جای بحث بیشتر از این حرفا هست ولی این فشرده و خلاصه ی این قضیست... اگر سوال و شبهه ای بود حتما در میان بذارید که ان شاالله برطرف بشه...

نوشته ام رو با آیه ای از قرآن کریم به فرجام می برم:

اَلَم یَأنِ لِلَّذینَ آمَنوا اَن تَخشَعَ قُلُوبُهُم لِذِکرِ الله...

آیا وقت آن نرسیده کسانی که ایمان آوردند قلب هایشان فروتن شود به یاد و نام خدا؟؟؟

وقت است که باز آییــم !!!

نظرات (۲)

  1. سلام یه سری به وبلاگ منم بزنید.....عدد برای نظرش هم خواناست...
    لینکتونم کردم شما هم من رو لینک کنید
    http://shahidesorkh.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی