سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰ ق.ظ

درباره سايت

چه دعایی کنمـت بهتر از این / که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۲

آمریکا چهارشنبه به ایران حمله می کند ...

 نــاگفته ها!


آمریکا این چهارشنبه به ایران حمله میکند!

 

یه روزنامه ی اُردنی خبر زده که آمریکا چهارشنبه به ایران حمله میکنه، اینا هم نظرهای زیر اون تو یه سایت فارسی!

 

»  ما 4 شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه

 » من چهارشمبه چک دارم!

 » منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم. برم جنگ، نَرَم جنگ...

« یعنی اگه چارشنبه بیان .... بابا ما ورزش داریم لامسّبا ! میفهمید ؟؟؟

»  پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیمش...

»  حالا من چی بپوشم؟!

»  ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!

 » میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا

» سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!

» شام هم میدن؟

» ایول، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم

» بگو سر راه نون بگیره ...

» ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت 3 یا 3/5 حمله کنن بعد از ناهار...

 

نظرات (۲)

  1. مبین رفیق قدیمی

    سلام خوبی خیلی جالب بود.

    راستی چی شد ؟

    قهر که نکردی؟

    جواب ندادی آخه


  2. با سلام خدمت شما وبلاگ نویس فرهیخته  
    مطلب شما در وبلاگستان پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز درج گردید
     http://www.rahyabnews.com/Pages/News-29421.aspx
    لطفا بادرج لینک و لوگوی رهیاب نیوز ما را در ادامه راه یاری فرمایید
    و من الله توفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی