جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۴۶ ب.ظ

درباره سايت

چه دعایی کنمـت بهتر از این / که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

سلام !!!

 ســـلام ...

به وبگاه

« نـاگـفـتـه هـا » 

خوش اومدید!

من علیرضا خوش منظر هستم !! 

و این جا یه وب کاملاً خودمونیه ! که سعی می کنه که از یه بُعد «نادیده» به 

مسائل زندگی و دینی مخاطب هاش رو توجه بده!

اگر هم نظر ندادید اشکالی نداره فقط یه چیزی :

 اگه یه مطلب رو میخونید تا تهش رو بخونید !!



اینم دسته بندی موضوعی که فعلا سه تا موضوعه:

من خدا رو دوست دارم.نماز میخونم.نماز.روزه.ترک گناه  می کنم.خدایا دوست دارم.تقوا دارم.من آدم دین داری هستم . به خدا علاقه دارم.از شیطان بدم میاد.اعوذ بالله من الشیطان الرجیم/

  فتواهای خنده دار وهابیت
   نوشته های اصلی من
یه سری به وب های اهل سنت زدیم
(البته این عکس برای چند سال پیشه ...)

نظرات (۴۷)

  1. تا کی برای دیدن رویت دعا کنم؟
    تا کی دو دست خویش به سوی خدا کنم؟

    در پیشگاه قدس تو از خاک کمترم
    بگذار خاک پای تو را توتیا کنم

    امّید زندگانی من ، مهدی عزیز!
    من آمدم به درگه تو التجا کنم

    با این زبان الکن و این طبع نارسا
    هر جا روم برای ظهورت دعا کنم

    جبریل مفتخر به گدایی کوی توست
    لایق نیَم گدای تو خود را صدا کنم

    با نامه ای سیاه به درگاهت آمدم
    شاید تو را ز آمدن خود رضا کنم

    • پاسخ:

      واقعا زیبا بود ...
      ممنون
  2. سلام
    با پستی بسیار مهم به روزم
    خواهشا سر بزنید و نظر بدهید
    دوباره مداحی که از مداحی سو استفاده کرده است
  3. حضرت امام خمینی (قدس سره) در درس اخلاقشان فرمودند: تمام مدایح و گفتار اهل بیت (علیهم السلام) خصوصاً حضرت اباعبدالله (علیه السلام) در مورد حضرت علی اکبر (علیه السلام) حاکی از این است که اگر علی اکبر (علیه السلام) در کربلا به شهادت نمی رسید، خود، امام « مفترض الطاعه » می بود. ( یعنی امامی که اطاعت او واجب است) . در این مختصر بهتر است به یک نمونه از کرامات ایشان بپردازیم:
    فردی به نام حاج عبدعون، برادرش را که به مرض سختی دچار شده بود نزد حافظ الصحه، یکی از سه پزشک معروف کربلا می برد. پس از چند ماه معالجه سودی نمی کند و هر روز حال او بدتر می شود عبدعون نزد پزشک می رود و سخنان زشتی به او می گوید و خطاب می کند که:اسمت خیلی بزرگ است ولی از معالجه تو سودی ندیدیم. بعد بدون خداحافظی می رود. ولی بر خلاف انتظار از آن روز به بعد حال برادرش بهتر می شود و یک دفعه شفا می یابد. نزد حافظ الصحه می رود و عذر خواهی می کند.
    طبیب می گوید: بنشین تا برایت بگویم. من بعد از سخنان تو خیلی دل شکسته شدم. ظهر، هنگام ادای نماز به حضرت علی اکبر (علیه السلام) متوسل شدم و عرض کردم ای نور چشم حسین (علیه السلام) تو را به حق پدرت قسم می دهم که شفای این مریض را از خدا بخواه. دیدی چگونه به من توهین کرد؟ بسیار گریه کردم. همان شب در خواب خدمت آقا علی اکبر (علیه السلام) شرف یاب شدم عرض ادب کردم و همان مطلب را تکرار کردم. فرمودند: من شفای آن مریض را از خدا خواستم و از هاتفی شنیدم که « این مریض مردنی است و تا نه روز دیگر میمیرد ولی به برکت دعا و شفاعت شما خدا با شفای او سی سال به عمرش افزوده است و از همین ساعت او را شفا دادیم.» آن مرد سی سال دیگر عمر کرد و در هفتاد سالگی در گذشت. وصیت کرد پیکرش را پایین پای حضرت علی اکبر (علیه السلام) دفن کنند.
    منبع:کتاب «خورشید جوانان»

  4. ماه شعبان ماه پر میلاد، ماه پر امید


    ماه میلاد حسین است و ابوالفضل رشید


    ماه میلاد علی اکبر و زین العباد
    ماه میلاد ابرمرد جهاد و اجتهاد


    نیمه ی این ماه روشن می شود با نور او

    این جهان مانند گلشن می شود با نور او


    نام او مهدی، محمّد،قائم دین خدا
    می شود روزی بشر را آشکارا رهنما


    دین حق را بر جهان او حکمفرما میکند

    دفع بیداد و ستم از خلق دنیا می کند


    می شود آباد دنیا دردها درمان پذیر

    ظالمان را میکند با اقتدارش سر به زیر


    خالق من ،لایق دیدار او بنمایمان
    درک دوران ظهورش مرحمت فرمایمان
    • پاسخ:

      عالی...
  5. [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
     سلام بزرگوار  عیدتون مبارک[گل]
     میلاد امام باقر ع برشما مبارکباد
    روز هاتون غریق رحمت الهی.
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    ------------------------------------------
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    فرشتگانی که ارباب اذهان دانش اموزان ِخود شدند واین

     چرخه همچنان می چرخد دراین بین هستند معلمانی که با

    رفتاردرست ساختارجامعه را متحول می کنند.... [گل]
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
  6. بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام و درود بر شما دوست عزیز
    میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) را به شما تبریک عرض می نماییم
    با مطلبی تأمل برانگیز درباره ی مجسّمه ی آزادی آمریکا در خدمت شما هست!
    لطفا آن را مطالعه کرده و نظر خود را در رابطه با آن بیان کنید......
    :-)
    موفق و پیروز باشید
    یا علی(ع) 
    عرفان اقوامی - پارسی سمپاد
    • پاسخ:

      علیک السلام .......
    • پاسخ:

      مخلص مدافعانم هستیم !!!!!!!!!
  7. الهم عجل الولیک الفرج
    با سلام
    وب بسیار عالی دارید.در صورت تمایل برای تبادل لینک با خادم المهدی و معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم خبر بدهید.از تبادل لینک و لوگو و همکاری با وب ارزشمندی مانند شما خوشحال می شویم.
    خادم المهدی: www.313plus1.blog.ir
    معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم:  www.313plus1.ir
  8. سلام علیکم
    چندی از جوانان فعال درعرصه مجازی
    جهت انسجام نیروهای ارزشی استان خوزستان و شرکت درمباحث دینی و فرهنگی ‍تصمیم به ایجاد تالار گفتوگویی دریکی از مسنجرهای معروف دنیا بانام پالتالک گرفته اند که امکان گفت و گوی صوتی و تصویری را برای حاضرین در ان فراهم میکند وبدین صورت راهی مناسب برای ارتباط افراد و استفاده از مباحث میباشد خوشحال میشویم شماراهم درجمع خود ببینیم واگر پیشنهادی دارید بامادرمیان بگذارید تا دراین مسیر مورد استفاده قرار دهیم ومن الله توفیق.
  9. تمام هستیمان امسال یا زهراست
    رمز و راز و مستیمان امسال یا زهراست
    عید امسال با فاطمیه شروع می شود پس
    ذکر تحویل سالمان امسال یا زهراست...
    ........................................................
    خادم الحسین
  10. "سلام علیکم، ایام سوگواری بر شما تسلیت"
    شما دعوتید...

    از این به بعد، پایان نامه ها، پروژه ها و تحقیقات مان را با قالب های مذهبی ارائه دهیم.

    دانلود رایگان قالب های زیبای مذهبی برای نرم افزار پاورپوینت:
    موضوع موردنیاز خود را مطرح کنید تا در صورت امکان قالبی متناسب با موضوع شما طراحی کنیم.

    ضمنا با کمال افتخار منتظر انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه های شما هستیم.  یا علی
  11. سلام علیکم ، خسته نباشید و خدا قوت

    از شما درخواست می شود در اولین "فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب" شرکت کرده و پیشنهادات ، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری بفرستید. و با قرار دادن لوگو ما را حمایت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

    لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
    لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794
    • پاسخ:

      سلام ...
      خدا از شما هم راضی باشه !!!!!!
    • پاسخ:

      سلام
      عید شما م مبارک
      چشم

      یاعلی

  12. با سلام

    وبلاگ شما با موقیت در سایت"نقل قول" ثبت گردید.

    ما را با لینک "نقل قول پاتوق وبلاگنویسان ارزشی" به دوستان خود معرفی کنید.

    "منتظر مطالب شما هستیم"
    • پاسخ:

      سلام 
      ممنون
      یاعلی
  13. سلام.
    خوبی علیرضا؟!
    خوب هرکسی دوست داره پیشرفت کنه!
    تو بلاگ هرچقدرم سرویس خوب باشه، به خوبیه وردپرس نیست که شخصیه شخصیه!!
    وبتو می خونم. اهل نظر دادن نیستم زیاد...
    لینکی
  14. سلام دوست عزیز

    من این قالب رو برای بلاگ خودم انتخاب کردم اما هدرش

    رو نمی تونم عوض کنم چطوری عوضش کردی ؟ میشه یه راهنمایی کنی ؟؟
    • پاسخ:

      سلام 
      با توجه به ارزشی بودن وبسایت شما دعوتنامه بیان برای شما دوست عزیز ارسال شد !

      یاعلی
  15. با صلوات بــر مـحمّد و آل مــحمّد و عرض خدا قوت خدمت شما نویسنده بسیار فهیم, خوش ذوق و بابصیرت .

    خوشحالیم از وبلاگی به وبلاگ شما ارزشی نویس رسیدیم.

    اینقد مطالبتون زیباست که دوسداریم باهاتون در 12 وبگاه پربازدید با رنک بالای 2 و 3 خودمون, تبادل لینک داشته باشیم.

    خوشحال میشیم افتخار بدید.

     

    درصورت موافقت لطف کنید به آدرس :

    http://directory.blogfa.com

    "دایرکتوری بزرگ افسرانـــ ارزشی" تشریف آورده و 12پایگاه لیست شده را لینک و سپس اعلام کنید تا ضمن درج در دایرکتوری, در صفحه اول یا مخصوص دایرکتوری هر 12 پایگاه لینک گردید.

     [گل]فقط مخصوص ارزشی نـویسان[گل]

    از طرف  VelayatKhamenei.Blogfa.Com

  16. سلام 
    وبلاگتون زیباس 
    مطالب هاش خیلی زیبان خوشحالم که دعوتم کردین 
    شما روحانی که نیستین ؟
  17. مولای من!دراین شبهای بی قراری من کدام شب راب صبح برسانم ک توباآن چهره زیبابیایی؟
    دقیقه هاازهم سبقت می گیرندو
    ثانیه هالحظه شماری میکنند.
    ای ماه عالم افروزتاب کی پشت ابرپنهانی؟
    مولای من زندگی هرروزازکنارم می گذرد
    اماهرروزش مثل امروزناتمام می شود
    بیاک دلم تنگ دیداراست...
    وبتون عالیه خوشحال میشم ب من هم سربزنید
  18. دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

    با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

    التماس دعا یاحق

  19. یکی بم گفت پیامبر گفت که پیامبر فرمودند که هر کس به من بگه ربیع اومده میره تو بهشت گفتم که اونموقع هنوز فاطمش سیلی نخورده بود .حرف دلمه برا همه رفیقام هم دارم میفرستمش !!!
    • پاسخ:

      چی بگم ؟!
    • پاسخ:

      با کمال میل !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی