سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۵۲ ق.ظ

درباره سايت

چه دعایی کنمـت بهتر از این / که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

اباذر واحدی

نوای دلنشین ترتیل استاد سید اباذر واحدی ...

اگه که میخواید یکی از بهترین ترتیل هایی که در حال حاضر وجود داره رو بشنوید حتما فایـل های زیر رو دانلــود کنید ...

یه ترتیل دلنشین و متفاوت ... که اساتید و قراء مصری همه در سایت هاشون از این ترتیل تعریف کردند .... این هم نقل قول ها و آدرس ها : اینم آدرس وبلاگ اصلی ایشون که حقیر راه اندازی کردم .

استاد سید اباذر واحدی 


***نظر استاد عبدالفتاح طاروطی در سایت ایشان:
http://www.eltaroute.net/vb/private.php?...pmid=10678
«اخى الحبیب لقد استمعت الى التلاوة وأعجبتنى کثیرا وأداؤها طیب وموفق وأسأل الله للقارئ الکریم التوفیق والسداد وأبلغه منى السلام والتحیة والتقدیر والى احبابى القراء الإیرانیین فإنى أحبهم کثیرا وکل عام وأنتم بخیر »


***
نظر یکی از مدیران سایت استاد طاروطی بنام وحید المعروفی که خودش قاری است:
http://www.eltaroute.net/vb/private.php?...pmid=10506
«حقا أنا مش عارف أقول لک إیه . والله الذی لا إله غیره . إن القارئ أبا ذر فی منتهى الروعة والجمال والإتقان فی التلاوة . ویاریت یکون مسجل القران بهذا الصوت الندی الجمیل . وترفعه لنا مشکورا على موقع الطاروطی الرائع حتى یتسنى لنا جمیعا الاستمتاع بهذا القارئ العبقری . فجزاکم الله عنا کل خیر وبارک لک وبارک للشیخ أبی ذر وجعله یرقى فی مجال القران . على طول الزمان .أخوک الشیخ وحید المعروفی»
***
نظر استاد محمد علی طاروطی برادر استاد طاروطی :
http://www.eltaroute.net/vb/private.php?...pmid=11241
« ... 
فعلا صوت من الجنة واحساس بالآیات وقراءة من القلب وأداء جمیل بارک الله فیه واکرمه بکرم القران»

***نظر یکی از اعضاء ممتاز سایت استاد طاروطی بنام علاء الحلو:
http://www.eltaroute.net/vb/private.php?...pmid=10709
«
اما عن رایى فی القارئ اباذر واحدی فهو قارئ رائع جدا تحس ان تلااواتة تصل الی القلب مباشرة واحساسة فی القرائة عالی جدا بارک الله فیک وفی القارئ الممتع»
***
نظر استاد طه عبدالوهاب مدیر بخش تحلیل صوت ولحن سایت استاد طاروطی:
http://www.eltaroute.net/vb/showthread.php?t=14195
«الله الله الله تلاوة رائعه وصوت متمی ونقى واعتقدت انه متاثر بالمنشاوى فى البدایه ولکنى اکتشفت بعد قلیل انه له خط یسیر فیه ولایقلد بل صوته واسلوبه ممتازاشکرک اخى الفاضل انک اسمعتنى هذا الصوت»


ترتیل حاضر، در ماه رمضان سال 1388 در مراسم ترتیل خوانی حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) در قم ، توسط سید اباذر واحدی (که در حالا حاضر امام جمعه ی ایالت کالیفرنیا هستند) خوانده شده ...

حتما این فایل ها رو دانلود کنید !!! باور کنید که پشیمون نمی شید!

 

سوره ی لقمان و سجده
سوره ی قمر و رحمن 
سوره ی مریم و طه
سوره ی نور
سوره ی یونس 
سوره ی نحل
سوره ی بقره 
سوره ی اعراف
سوره ی آل عمران

و این چند فایل رو خود استاد از آمریکا برای من فرستادند. و به طور لینک مستقیم هست و میتونید همین الان دانلود کنید.

حجم: 3.75 مگابایت
حجم: 3.78 مگابایت

نظرات (۱۱)

  1. سلام وقت بخیر تلاوت های جدید آقای واحدی دانلود کردم ولی پخش نمیشن اگه امکانش هست فایل های اصلی رو به جمیلم ارسال کنید ممنون alimarzogh@gmail.com
    • پاسخ:

      دوست عزیز فایل ها سالم هست. میتونین از پلیر های دیگه استفاده کنین.
  2. سید احمد

    قسمتهایی از سوره مریم را گوش کردم.زیبا و دل نشین بود.فقط بعضی جاها ضعف هایی وجود داشت که اگه برطرف بشه عالی میشه.
  3. با سلام وتشکر از شما
    حقیقتا صدای استاد بسیار زیبا وتلاوتشان همانطور که در نظرات اساتید آمده است از خشوعی ممتاز برخورداراست.ای کاش استاد در ایران بودند و دوره ترتیلی با صدای ایشان که آرزوی همه دوستداران ایشان است ضبط می شد.انشااله هرجا که هست مؤید به تأییدات امام عصر(عج) وقرآن کریم باشند.سلام گرم وخالصانه این حقیر را حتما به ایشان برسانید.
  4. سلام استادتاکی بایددرآمریکابمونن لطفأبه استادسیداباذرواحدی بگین ترتیل بیشتربخونن دلم برای نوای زیباش درترتیل وهمچنین دلم برای صدای واقعأخارق العاده زیبای استادتنگ شده حتمأترتیل جدیدشوبه محض اینکه خوندبزاریدازشمامتشکرم
    • پاسخ:

      چشم !
      ما هم منتظریم مثل شما !
  5. محمد حسن زراعتی

    باسلام وادب وتشکر از قراردادن ترتیلها

    به برکت انقلاب ونظام حقه اسلامی اینچنین روحانیون حافظ کل قرآن با مجامعی مانند جامعه القرآن ومهد قرآن و...رشد پیدا کردند وترتیلهای زیبای حجه الاسلام واحدی حتی الگوی نوجوانان بحرینی وعربستانی همچون محمد طه و..شده با ترتیلهای زیبای عربی ایرانی وبسیار جذاب .انشاءالله عامل به قرآن شویم .دبیر ریاضی اقلید-محمد حسن زراعتی

    • پاسخ:

      ممنون از نظرتون ...
  6. محمد حسن

    با سلام
    ایشان در قرائت ترتیل از کدام استاد تقلید میکنند و آیا امکان دارد که همه ی 30 جز قران را به صورت ترتیل بخوانند و  در سایت قرار داده تا دیگران هم از آن استفاده کنند؟زیرا ایشان ترتیل را به صورت جذاب قرائت میکنند.با سپاس فراوان
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      ایشون در پایه ترتیل خودشون استاد منشاوی رو اختیار کردند. ولی بسیاری از نغمات اجرا شده توسط خود ایشون طراحی و آماده شده.
      همینطور که در وب هست ایشون در آمریکا به سر می برند و موسسه اسلامیشون خیلی سرشون رو شلوغ کرده . ولی چشم
      بازم بهشون میگیم که انشاااله برامون ترتیل بخونن و بفرستند/..

      یاعلی

  7. عبد کوچک خدا بهناز

    سلام من از وقتی که ترتیل افای واحدی رو شنیدم رغبت بیشتری برای انس با قرآن پیدا کردم انشاءاله همیشه در پناه فرآن باشن ولی چرا ایشون تمام قرآن رو با ترتیل خودشون ارائه نمیدن؟من دفیفا امروز کلاس ترتیل خودم رو شروع کردم ودرباره ی ترتبل بسیار عالی آفای واحدی با استاد خودم صحبت کردم راستی واقعا جا داره یه مستند از زندگی  و احوالات ایشون ساخته بشه.من خیلی سعی دارم صوت و لحن ایشون رو یاد بگیرم.در پناه خدا.روز های زندگیتون خدایی
    • پاسخ:

      سلام بر شما ...
      اگه که مصاحبه استاد رو بخونید متوجه میشید که چرا فعلا نمیتونن کل قرآن رو بخونن
      همینطوری توی آمریکا داره بهشون سخت میگذره./. چه برسه به این که بیان و یه مستند هم از زندگیشون ساخته بشه
      ..........
      دعا کنید
      گفتن که یکی دو سال آینده به ایران بر میگردن .......

      یاعلی

  8. سلام.خیلی ممنون از ترتیلاتون.من عاشق صدای استاد هستم.اگه میشه راهنماییم کنین چطور میتونم ترتیل کامل قرآن با صدای استاد واحدیو پیدا کنم-چون دسترسی به اینترنتم همیشگی نیست اگه میشه به ایمیلم بفرستید
  9. زهرا سادات حسینی


    با سلام و صلوات
    خیلی وقته دنبال ترتیل هاتون هستم وخوشبختانه با وبلاگتون اشناشدم و  ای کااااااش وباز هم ای کاااااااش ترتیل هاتون بیشتر بود ....
    بی صبرانه منتظر ترتیل های جدیدتون هستم...
    خدا حفظتون کنه و ان شالله همیشه و همه جا موفق و موید باشید ...
    التماس دعا ....
    یاعلی....

  10. زهرا سادات حسینی

    با سلام وصلوات
    خیلی وقته دنبال ترتیل هاتون بودم ولی خوشبختانه این ترتیل ها رو دیدم  و  ای کاااااااااااش  وباز هم ای کاااااااااااش بیشتر بود...
    بی صبرانه منتظر ترتیل هاااای جدیدتون هستم  به زودی زود...
    امیدوارم همیشه و همه جا موفق و مویدباشید...
    خدا شما رو حفظ کنه...
    التماس دعا...
    یاعلی...

    • پاسخ:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      بنده شاگرد استاد واحدی هستم

      واقعا من هم بی صیرانه منتظر هستم
      جدید یه سری فرستادن
      که میذارم براتون

  11. با سلام. به لطف خدا امروز با وبلاگ شما آشنا شدم.خیلی وقت بود دنبال ترتیل های جدید استاد واحدی بودم. واقعا ممنون. ان شاءالله همواره در پناه قرآن موفق و موید باشید
    • پاسخ:

      خواهش می کنم !
      قابلی نداشت
      خدا شما و استاد ما رو حفظ کنه !
      یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی