سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ

درباره سايت

چه دعایی کنمـت بهتر از این / که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۲

با حجاب ها بخوانند ... همچنین بر و بچه های مذهبی ...

 نــاگفته ها!

با حجاب ها بخوانند ... همچنین بر و بچه های مذهبی ...

بچه ها با همه رفیق باشید. با دوستاتون برید بیرون: پـــــــــارک ، سینما یا هرجای تفریحی دیگه (البته بدون ناهمجنس) با دیگران شوخی کنید . بگید و بخندید ... خلاصه کاملاً شــاد باشید.

شاید بپرسید چرا ؟!

ببینید این کارا یه مزیت خیلی خوبی که داره اینه که طرفی که شاید یکم حجابش خوب نباشه یا گرایش چندانی به دین نداره به خودش میگه: فلانی چه فرقی با من داره ؟! مثلا من آزادیم اینه که پارک یا سینما میرم؟!!!!! خب اینم که داره میــــــره ! من تفریح می کنم؟! خب اینم داره تفریح می کنه !

بقیش رو توی ادامه مطلب بخونید !

شوخی می کنم با بچه ها ؟! خب اونم داره شوخی می کنه !! (البته به جز ناهمجنس)...

دِ این که نشد که !

یعنی تنهای فرق من با این طرف اینه که مثلا اون یه چادر می پوشه یا مثلا (اگه نماز خون نباشه) یه نماز می خونه ؟ خب چــــرا من این طوری نباشم ؟؟!

ببینید رفقا همینجوری خیلی ها جذب دین می شن. مشکلاتشون این جوری حل میشه !

همین که طرف بفهمه که دین محدودیت نیست... محـــــدودیت در زندگی کردن ... در خوشی های مشروع ... در شوخی ... در خنده و تفریح و... خلاصه هرچیز زندگی روتین آدم های سالم !

مخصوصا توی مسئله ی حجاب! حالا یه چیزی بگم خودمونی بخندیم ؟!

توی یکی از وب های طنز دوستانم نوشته بود :

دوست داری موهات هوا بخوره ؟! وقتی باد میاد، نسیمش بین موهات پیچ بخوره ؟!؟! حالا وقتی کفتر رـــــد روی کَلَّت می فهمی که حجاب محدودیت نیست؛ مصونیت است ...

البته یکم بد گفته ها ولی دیگه یه جورایی حقیقته !

بچه ها خواهشاً برام دعا کنید. دارم یه سری مطلب پر و پیمون در باره ی سوال : چــــرا حجاب ؟ آماده می کنم. چون خیلی از دوستان در خواست دادن درباره ی حجاب مطلب نوشته بشه. و بنده به دلیل این که پسر هستم و کم اطلاع نتونستم جواب کاملی توی این زمینه بنویسم. دعا کنید که بتونم حق مطلب رو ادا کنم. چون اگر مسئله حجاب برای خیلی از دوستان حل بشه یه جورایی یکی از مشکلات عمده ی جامعه ی ما حـــــل خواهد شد. ان شاالله !

چه دعایی کنمت بهتر از این / که خـــدا پنجره ی باز اتاقت باشد !

نظرات (۲)

  1. دخترم ای همه هستی ممممممن
    ره باد مروووووو
    پیش گلچین منشین
    ای سرا پا الماس
    قدر خود را بشناس

  2. جالب بود
    تا حدودی من دیدم آدم هایی که دوست دارند حجاب و ولی فکر می کنند نمی شه با چادر زندگی کرد بعد با دیدن بقیه ترقیب شدند
    ولی چیزی که هست اینه که حجاب محدودیت هم داره من با این جمله که می گه محدودیت نیست مخالفم ولی قرار نیست چون محدودیت داره بگذاریمش کنار چون ما دلیل بزرگ تری برای انتخابش داریم
    • پاسخ:

      شما باید ببینی تعریفت از این محدودیت چیه!؟
      من اسم این محدودیت رو انجام ندادن همین تفریحاتی که نام بردم می دونم !
      ........................................
      اگر این جور باشه دین هم محدودیته !!!!!!!!!!
      و به طریق اُولی دنیــــــــــــا هم محدوده !!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی